Úvod \ Zmyslová hra - Cesta korenia
SentoSphere - Zmyslová hra - Cesta korenia
55,63 EUR
Výrobca: SentoSphere
Kat. číslo: SSP109
Zmyslová hra - Cesta korenia, SentoSphere
Užite si spoločnú zábavu so zmyslovou hrou od francúzskej značky SentoSphere.
Vydajte sa na zaoceánsku výpravu, aby ste ovládli obchod s korením a prežili dobrodružstvo spoločností z východnej Indie.
Vlastniť lode a dobývať nové územie a zisk tamojšieho monopolu na korenie, to bol cieľ rôznych východoindických spoločností v 17. a 18. storočí. Prežite aj vy toto dobrodružstvo a to tým, že sa naučíte rozpoznávať vôňu korenia, aby ste ho mohli nakúpiť za najlepšiu cenu a potom ho predať za cenu vyššiu. Ak chcete vyhrať, vráťte sa čo najskôr späť do Európy so svojim drahocenným nákladom. Európske trhy na vás čakajú.
Vydajte sa na zaoceánsku výpravu a ovládnite obchod s korením. Aby ste uspeli v tejto ére veľkého obchodu, budete musieť rozpoznať korenie podľa ich vône, vyjednávať o cenách a spravovať svoje peniaze. Vybrať si správne plavebné trasy, stretnúť sa s pirátmi a očariť kráľa a sultány.
Táto taktická hra učí hráča fungovania obchodu, zatiaľ čo zažívajú vzrušenie prieskumníkov a spoznávajú život na more. Hra v roku 1999 získala ocenenie za najlepšiu doskovú hru.
Vďaka tejto strategickej a zmyslovej hre si predstavíte dobrodružstvo prvých moreplavcov s pochopením mechanizmu svetového obchodu, zlepšíte si čuch vďaka 16 koreniu s charakteristickou vôňou a dobre sa zabavíte.
Súčasťou balenia je 16 čuchacích ampuliek rôznych druhov korenia.
Hra je vhodná od 7-99 rokov
SentoSphere je francúzska firma, ktorá sa prostredníctvom hier alebo experimentálnych a kreatívnych sád zameriava na výrobu produktov podporujúcich ľudské zmysly - čuch, chuť, hmat, sluch a zrak.
Firma SentoSphere bola založená v roku 1989 pani Véronique Debroise, ktorej vášňou sú vône. Inšpiráciu hľadala po celom svete a na základe svojich poznatkov spísala niekoľko kníh. Rozhodla sa tiež navrhnúť niekoľko čuchových hier určených celým generáciám. Tie potom obohatila o ďalšie hry podporujúce zvyšné štyri ľudské zmysly. Uvedomuje si, že západné vzdelávanie je totiž založené predovšetkým na výučbe práve cez zmysly. Vznikli tak hry podporujúce čuch, chuť, hmat, sluch a zrak as postupom rokov tiež pribudli experimentálne sady, ktoré sú hitom súčasnosti.
Produkty SentoSphere nesú mnoho ocenení. S ohľadom na bezpečnosť a kontrolu kvality zostáva výroba stále vo Francúzsku. Ďalším dôvodom je dôraz na ochranu životného prostredia a preto je samozrejmá recyklácia všetkých odpadov a minimálna záťaž ovzdušia. Všetky produkty tak majú svoj pôvod z 80 % surovín a komponentov vyrobených do vzdialenosti 400 km.
Tento tovar ešte nikto nekomentoval, môžete byť prvý.
Nový komentár k tovaru
Prosíme o zachovanie slušnosti v komentároch. Píšte pokiaľ možno s diakritikou. Komentáre ktoré sa nebudú vzťahovať k tovaru, poprípade komentáre urážlivé, protizákonné a podobne budú vymazané.
Html tagy budú z komentárov automaticky zmazané, akékoľvek formátovanie textu nie je z bezpečnostných dôvodov možné.
Internetové adresy budú prevedené automaticky na odkazy.
SentoSphere je francúzska firma, ktorá sa prostredníctvom hier alebo experimentálnych a kreatívnych sád zameriava na výrobu produktov podporujúcich ľudské zmysly - čuch, chuť, hmat, sluch a zrak.
Firma SentoSphere bola založená v roku 1989 pani Véronique Debroise, ktorej vášňou sú vône. Inšpiráciu hľadala po celom svete a na základe svojich poznatkov spísala niekoľko kníh. Rozhodla sa tiež navrhnúť niekoľko čuchových hier určených celým generáciám. Tie následne obohatila o ďalšie hry podporujúce zostávajúce štyri ľudské zmysly. Uvedomuje si, že západné vzdelávanie je totiž založené predovšetkým na výučbe práve skrze zmysly. Vznikli tak hry podporujúce čuch, chuť, hmat, sluch a zrak a s postupom rokov tiež pribudli experimentálne sady, ktoré sú hitom súčasnosti.
Produkty SentoSphere nesú mnoho ocenení. S ohľadom na bezpečnosť a kontrolu kvality zostáva výroba stále vo Francúzsku. Ďalším dôvodom je dôraz na ochranu životného prostredia a preto je samozrejmá recyklácia všetkých odpadov a minimálnu záťaž ovzdušia. Všetky produkty tak majú svoj pôvod z 80% surovín a komponentov vyrobených do vzdialenosti 400 km.